Ontdek hoe jij jouw organisatie kan boosten via de advertenties op de online databank
Realiseer meer bereik voor jouw organisatie
Bespaar tijd door 1 contactpersoon
Ontvang goedkopere advertentieruimtes
Ontvang maandelijkse rapportages
Jouw advertenties zijn 24h/24h beschikbaar
Vergroot jouw naamsbekendheid met de laagste investering.
Via de online databank krijgen goede doelen de kans om hun missie en visie makkelijker over te brengen naar het grote publiek.
Nonprofitads.be biedt een oplossing om meer bekendheid te genereren, zonder een al te grote investering te doen.
Je kan stopperadvertenties inzetten ter ondersteuning van campagnes voor je algemene naamsbekendheid, het werven van vrijwilligers of fondsenwerving en dit in combinatie met je bestaande media-inzet of je below the line campagnes zoals direct mailings of andere activaties.
Wij adviseren u en regelen alles. U heeft er geen omkijken naar. U kunt vertrouwen op een krachtige stoppercampagne bestaande uit advertenties die voldoen aan de specificaties van elke uitgever.
Bovendien kunnen we uw campagne binnen 24 uur live hebben staan!
Je kan rekenen op het team van Nonprofitads.be. Je wordt geadviseerd en de praktische zaken worden voor jou geregeld. Jouw organisatie wordt duidelijk geïnformeerd over de specificaties van elke uitgever, waardoor je makkelijk advertenties kan (laten) ontwerpen.
Het team plaatst jouw campagne op de online databank zodat de advertenties online staan. Vervolgens wordt de databank actief gepromoot naar de media.
Tijdens de periode waar jouw campagne actief staat op de databank, ontvang je maandelijks een rapportering hoeveel keer jouw advertenties zijn gedownload. Hier ontvang je ook informatie over wie deze advertenties heeft gedownload, waaronder oplagecijfers en type uitgave. Zo krijg je een inzicht in de interesse die print media in jouw campagne hebben en de mogelijke extra zichtbaarheid die jou deelname aan Nonprofitads.be oplevert.
Onze Nederlandse collega’s, stopperadvertenties.nl hebben meer dan 10 jaar ervaring met het ontwerpen van stopperadvertenties voor goede doelen.
Bovendien heeft Mindwize veel kennis in huis over bewezen effectieve campagnes voor goede doelen. Je weet dus zeker dat je een stoppercampagne krijgt die opvalt en de boodschap helder overbrengt.
Je kan kiezen om de volledige concept-ontwikkeling uit handen te geven maar ook aanpassingen in bestaand materiaal zijn mogelijk. We adviseren jouw organisatie graag.
Om uw stoppercampagne extra onder de aandacht te brengen, sturen we een actiemailing aan al onze contacten. Ook is er de mogelijkheid tussentijds, binnen een abonnement, te wisselen van campagne. We adviseren u graag, vraag naar de mogelijkheden.
Je kan kiezen uit een jaarabonnement, een seizoensabonnement (2 tot 6 maanden) en een actieabonnement (tot 2 maanden). Je kan kiezen vanuit jouw behoefte als organisatie.
Gedurende jouw abonnement kunnen alle media in België jouw stopperadvertenties kosteloos en eenvoudig downloaden. Ieder kwartaal wordt jouw campagne via onze nieuwsbrief onder de aandacht gebracht bij al onze contacten.
Nonprofitads.be is een merk van Mindwize, gelanceerd in mei 2022. Deze dienst omvat een online databank met honderden (actuele) advertenties van goede doelen. De advertenties staan klaar om te downloaden door uitgeverijen en redacties die hun witruimte / lege advertentieruimtes willen vullen met een oog op MVO.
In een paar klikken worden de stopperadvertenties van goede doelen gedownload door de media. De advertenties hebben staan online volgens de juiste technische specificaties, waardoor dit initiatief makkelijk bruikbaar is voor printmedia. Elke uitgeverij / media kan helemaal gratis gebruikmaken van deze online advertentiedatabank.
Dit initiatief heeft een oog voor de beschikbare middelen van non-profit organisaties, maar ook voor de behoeften van de uitgeverijen en media. Goede doelen willen groeien, maar hebben niet altijd voldoende middelen om hun missie en visie naar het publiek te communiceren. Nonprofitads.be is een initiatief waarbij uitgeverijen in paar klikken hun nog lege ruimte kunnen opvullen én de goede doelen kunnen helpen met het promoten van hun maatschappelijk relevante thema’s.